Älskar listor…

Snodd lista av Lyxpirayan!
 
Är du döpt efter någon?
Ja, den lilla alpflickan som bor med sin farfar i bergen (i Österrike) och mitt andranamn är efter min barnmorska.
 
Vad äter du helst till lunch?
Eftersom jag äter GI-mat halva dagarna (supersmart… *not*) så blir det oftast bacon, stekt ägg, fetaost och grönsaker.
 
Har du barn?
Jupp, tre stycken vildingar.
 
Om du var någon annan, skulle du vara vän med dig i dag?
Nej, kan ibland undra varför någon vill umgås med mig.
 
Är du väldigt sarkastisk?
Ja, det kan jag verkligen vara!
 
Har du kvar dina tonsiller?
Japp
 
Skulle du hoppa bungyjump?
Nej, det är inget som tilltalar mig ett dugg!
 
Vilka är dina favortiflingor?
Pauluns müsli med blåbär och vanilj
 
Knyter du upp dina skosnören?
Har bara ett par med skosnören, mina gympadojjor och de knyter jag aldrig upp.
 
Är du stark nog att stå ut med dig själv?
Ibland är jag inte det. Då lägger jag mig och sover. Kan vara svårt att stå ut med mig.
 
Vilken är din favoritglass?
Min hemgjorda
 
Vad är det första du lägger märke till?
Öh, på vad/ vem? När jag vaknar på morgonen ser jag mig själv i liggande position i taket. Inte coolt.
 
Rött eller rosa?
För närvarande, rött, annars är det nog dött lopp.
 
Vad är det sämsta med dig ?’
Att jag blir socialt bakfull och inte orkar träffa eller prata med människor. Människor är läskiga.
 
Vem strular du mest med?
Barnens fröknar eftersom jag alltid glömmer saker…
 
Vad drömde du i natt?
Att jag hade djupare andligare talanger än jag ännu utvecklat.
 
Har du någon speciell talang?
Bakar gott och bra intuition
 
Vad tititade du senast på TV ?
”The one hour photo guy” (var det så den hette?)
 
Vilket är ditt favoritljud?
När spisklockan ringer för att maten är klar
 
Rolling Stones eller Beatles?
Oj, båda tror jag…
Kategorier:Jag

En tanke på “Älskar listor…

Lämna en kommentar