Migrän!

Får ju inte glömma bort att skriva om min migrän. Sprutorna med botox har fungerat bra under sommaren. Har knappt känt av huvudet alls …

I slutet av juli, början av augusti började jag känna av att botox hade gått ur kroppen. Tätare med huvudvärk och migränen kom oftare och oftare. Jag kunde lyfta ögonbryn och se arg ut utan att det kändes som att försöka lyfta tegelstenar.

Känner även att det gör ont i axlar och nacke väldigt lätt och därmed sprider sig också smärtan upp i huvudet.

Nästa omgång får jag första september och jag ser verkligen fram emot att slippa migränen som just nu är extremt jobbig.

Kommentera

