Utmanad!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favorit TV-program:
1. Simon & Tomas
2. Desperate Housewives
3. Plus
4. Du är vad du äter
5. Hell’s Kitchen
6. –
7. –
8. –

8 saker jag gjorde igår:
1. Åkte till centrumet i grannkommunen och mådde urkasst
2. Åt glass i sängen
3. Tvättade om en tvätt som legat för många dagar i maskinen
4. Sooov
5. Var sjuk och hämtade barnen som en urvriden trasa i skolan och på dagis
6. Slog sönder ett glas
7. Hängde på Facebook
8. Borstade rent toakröken

8 saker jag ser fram emot:
1. Julen!
2. Att bli frisk (både fysiskt och mentalt)
3. Myras femårsdag
4. Resan till Malmö
5. Min ekonomiska plan
6. Massor av snö
7. Utveckling på det mediala planet
8. Min intuitionskurs

8 Favorit restauranger:
1. Sakura

2. Capri

3. Jimmy’s Steakhouse

4. LillPlogen

5. –

6. –

7. –

8. –

8 saker på min önskelista:
1. Att bli frisk
2. Skratta mycket mer
3. Mer ledighet med familjen
4. Hitta på busigheter
5. Ha en riktig tjejmiddag
6. Att få gå Reikikurs
7. Att mina föresatser om framtiden går i lås
8. Att komma till en högre andlig nivå

De 8 jag utmanar är:
Malin
Mamma P
Minks
Alex
Johanna
Ullis
Emsan

Fanny

4 thoughts on “Utmanad!

  1. Ja du gillar samma program som jag ja förutom Du är vad du äter…usch gillar inte Anna Skipper.

    Nu kom jag på att jag inte gjorde utmaningen som jag blev utmanad att göra av dig…sorry!

    Nää Blåbärsglöggen har jag inte provat, den var slut på systemet..men den fick inget bra betyg så det kan väl kvitta.

    Ha en skön dag..kram kram

Kommentera

