Orange is the new black

För jättelänge sedan, kommer inte ens ihåg när, så började jag kolla på Orange is the new black. Den var verkligen bra men efter ett par program in i säsong två la jag ned. Lite sådär som jag är. Tröttnar och orkar inte slutföra.

Nu har det gått, ett par år? Erik och jag har precis avslutat vad vi tycker är den bästa tv-serien ever. Breaking Bad. Skulle kunna skriva en bok om den men jag avstår. Så för att hitta en ny snuttefilt på kvällarna har vi nu haft Orange is the new black maraton (jag minns inte ett skit från förra gången).

För er som inte vet vad ”Orange” handlar om så kan jag kort berätta att det handlar om interner på ett kvinnofängelse. Det är bråk, knark, förvecklingar, elaka plitar, gäng och mycket sex med sug, slick, penetrering av fingrar i alla möjliga hål samt mycket naket.

Det är en bra serie. Jag tror nog att jag tycker den är lite bättre än snittet. Men. Det finns bara en sak som jag inte kan slå ifrån mig och sluta tänka på.

Med all denna närgångna nakenhet och sex, skulle det vara möjligt att filma från en manlig anstalt?

 

2 thoughts on “Orange is the new black

    • Tack! Jag är periodare … Ibland har jag verkligen ingen lust och då känns det som jag aldrig mer kommer blogga. Men så går månaderna och så plötsligt händer det!
      Stor kram tillbaka!

Kommentera

