Uppdatering

Jag är så dålig på att skriva. Det händer för lite för att det skall vara någon vits med att få ned några rader här. Men nu har det gått en liten tid sedan senaste inlägget.

Den senaste tiden har jag träffat lite folk. Har annars dragit mig undan och helst velat gömma mig hemma. Men eftersom det inte hjälper när det tippar nedåt så har jag försökt att gå ut även om det tagit emot. Min kusin Pia och jag tog en lååångfika i mina kvarter, så härligt att se henne, det var flera år sedan sist! Nu bor vi ganska nära varandra så det får det bli ändring på. Sedan har jag fikat med lite andra kära och så var det tjejmiddag igår med Åsa och Mimmi på Tabbouli på söder. Härligt att komma ut!

På tisdag skall jag gå på min första arbetsintervju. Inget jag kan avslöja här vad det är för något men jag hoppas verkligen att de vill ha mig! Skall bli så spännande att bara få komma dit. Jag är så rastlös och vill så väldigt väldigt gärna komma igång med något nu och jag tror att det här skulle passa mig bra, i alla fall till att börja med. Känner mig 1000 % redo att börja arbeta! Jag har smugit runt arbetsplatsen så jag har lite koll på vad som väntar mig …

8 thoughts on “Uppdatering

  1. Härligt att du kommer ut fast det tar emot det är super bra jobbat 😄
    Håller tummarna för att arbetsintervjun går bra👍
    Önskar dig all lycka kram på dig

Kommentera

