Lista!

Snott en lista av Fru Hatt!

1. Hur gammal är du om 5 år?
48 år.

2. Vem var den sista du träffade?
Malin och jag var ute och åt i tisdags.

3. Hur lång är du?
170 cm.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Kalle & Chokladfabriken.

5. Vem ringde du senast?
Affektiva Mottagningen och ställde in en tid.

6. Hur löd ditt senaste sms och och till vem?
Till min vän Mimmi: Jag är sjuk. Har suttit på toa hela natten. Magsjuk. Får ses en annan dag. Puss.

7. Var är dagens planer?
Soff och toaläge.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Oftast sms men med vänner talar jag gärna i telefon.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda ?
Mamma lever inte.

10. När såg du senast din mamma?
I juni 1987.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.

12. När vaknade du idag?
Vid 07.30 efter en hård natt på toa …

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej.

14. Vilken är din favoritplats?
Skärgården.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bussterminalen vid Slussen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Wow, jag lever i nuet och tittar sällan framåt så långt men förhoppningsvis har jag det bra.

17. Vad skrämde dig som barn?
Att min mamma skulle klippa av sig håret och min morbrors håriga hand.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Malin fick mig nästan att kräkas av skratt. Har inte haft så roligt på lääänge.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Näpp, vi har källaren full!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Inte en tråd på kroppen. Avskyr att sova med kläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Om jag har!!!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag går alltid barfota när jag kan. Avskyr strumpor och har dem mest på vintern. Tycker de är fula och sitter alltid illa, känner mig instängd. Skor är ok om de passar.

26. Är du social?
Ja, mycket. Lite för mycket för mitt eget bästa ibland vilket gjort att jag tonat ned mig markant de senaste åren. Numera väljer jag när jag skall bjuda på mig.

27. Vilken är din favoritglass?
Min egen hemgjorda.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Alldeles för mycket tokigt förmodligen.

29. Tycker du om Kinamat?
Nja, varannat år kanske. Finns bättre.

30. Tycker du om kaffe?
Nej. Har aldrig blivit vuxen nog att gilla det. Blä.

31. Vad dricker du till frukost?
The.

32. Sover du på någon särskild sida?
På vänster.

33. Kan du spela poker?
Japp. Om någon påminner mig om hur man gör …

34. Tycker du om att mysa?
Mysa och mysa … Är inte riktigt den typen men kanske lite.

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, big time.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

37. Vill du ha barn?
Nej, inte fler än de tre finingarna jag har.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Japp.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Yes!

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet, alla gånger!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Familjen.

42. Äger du dyra smycken?
Inte mycket.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Aprikosyoghurt.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Min son är underbart skön!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Ett av ärren från min Hoffman-ställning på underarmen.

47. Vad har du för ringsignal?
En indisk typ poplåt.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Flera stycken! Bl a ”hem från BB kläderna”.

49. Flirtar du mycket?
Nja, mycket oskyldigt i sådana fall.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
På en handikapptoalett på Huddinge Sjukhus.

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan och kan det jan jag säkert, men jag har aldrig gjort det.

52. Har du fått fortkörningsböter?
Never.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Minns inte, har varit lite boktorka här ett tag tyvärr😦.

54. Läser du dagstidningen?
Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Illustrerad Vetenskap.

56. Dansar du i bilen?
Absolut, sjunger gör jag också.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Mix Megapols julspecial.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min mood diary.

59. När var du i kyrkan senast?
I St Jacobs Kyrka när vi såg adventskonsert för ett par veckor sedan. Helt fantastiskt vackert.

60. Är du lycklig ?
Mitt liv är en berg och dalbana. Vissa dagar är fantastiska, andra inte. Som för alla.

Kommentera

