Skratt!

I tisdags hade jag möte med både Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan samtidigt. Vi träffades för att gå igenom mina framsteg och för att uppdatera FK. Ett mycket bra möte och jag har ingen som flåsar mig i hälarna och hetsar mig, de tycker jag går fram fort nog (hade det gått saktare hade det också varit ok). Allt är bra! Nu är det bar en praktikplats/ jobb som skall fram.

På kvällen mötte jag upp älskade Malin vid tvärbanan härhemma. Jag mår fortfarande inte så bra så för att slippa vara i stan sågs vi här och gick till den goda italienaren och beställde in varsin pasta pescatore. Mama Mia vad gott! Efter det gick vi till Picts Bar bredvid och skrattade så vi grät. En helkväll med god mat, mycket vin, prat och skratt. Precis som en kväll med en bästa vän skall vara. Gud vad jag behövde det!
Extra skönt var det att ha två minuter hem till sängen sedan. Dagen efter blev min förkylning tyvärr sju resor värre. Jag tycks aldrig bli frisk.

2 thoughts on “Skratt!

Kommentera

