Fullmatad vecka

Veckan har varit full med bokade möten. För många för att vara ok för mig egentligen men det har funkat ändå.
Det bästa mötet var med ABF och det ser ut som om jag kommer kunna ha ett möte med en arbetsgivare innan jul. Jag tryckte på lite för jag sa att jag kände mig lite besviken över att det inte blivit något konkret än. Så jag håller tummarna! De är så himlans bra där.

Lite julklappsshopping i Forum har jag fått till. Mycket återstår men en början finns. Passade på att fika och läsa en bunt papper med psykologutlåtande – om mig, som jag skall godkänna innan det skrivs in i min journal.

Har fått ta det lite lugnare med mina PWs denna vecka. Dels har tiden varit knapp och dels har jag fått mycket ont i jumsken som bara känns när jag går fort. Blir rastlös! Vill ju gå! Är ju liksom van att ta mig ut i stort sett varje dag och så var det ju det där med min Fitbit Flex😀.

Kommentera

