Ragg

Idag trodde jag att jag skulle bli uppraggad. På väg från affären ropade en kille efter mig flera gånger innan jag fattade att det var mig han menade. Han tog tag i min axel och sa ”Ursäkta, men jag måste bara få säga att du har de grymmaste snyggaste vaderna jag har sett”. Eh, vad säger man mer än tack och i bakhuvudet pumpar tankarna om när skall han börja ragga? Han berättade att han tränar hårt på gym och att han sett det mesta men aldrig sett så snygga vader och att han själv kämpade med sina. Sedan frågade han om jag gick mycket och det hade han ju rätt i så det sa jag att det blir en del kilometer per dag.

Efter det tackade han för sig med att ännu en gång berömma mig och sa hej då. UTAN att be om mitt nummer! Det gjorde mig jätteglad!

Categories:Jag

4 thoughts on “Ragg

Kommentera

