Tidiga tecken

I dubbel bemärkelse då. I torsdags var E på vår kurs ensam då jag var på föräldramöte i S gymnasieskola. Då handlade föreläsningen om just tidiga tecken i skoven.
Passande då jag just nu rasar nedåt. Tidiga små tecken nedåt mot avgrunden. Men jag har flaggat för det och min kära läkare satte direkt in medicin för att mota bort. Det läkemedlet svarade jag sist på väldigt bra så jag hoppas på det.

På måndag skall jag gå och ta prover för att kolla hur jag bryter ned medicinerna i blodet. Skall bli spännande att få höra resultatet av det!

Kommentera

