Avsky

Det värsta jag vet är att åka till helt nya platser kommunalt till ställen jag aldrig varit på.
Igår hände det igen. Jag var tvungen att gå på föräldramöte i S gymnasieskola i Liljeholmen. Jag kollade kartor och SL reseplanerare och fick svaret att jag skulle åka tvärbanan till Trekanten och sedan gå bland fabriksbyggnader.
Hu. Vet inte hur många gånger jag bara kände för att skita i allt. Men jag bestämde mig för att jag bara måste klara det här. Om inte annat för S skull.

Jag gjorde det! För mig var det stort. Jag övervann ”det går inte” känslan den här gången!

3 thoughts on “Avsky

Kommentera

