Utredning

Läkarbesök med mycket diskussioner om min medicinering idag. Jag skall göra en test för att se hur jag bryter ned mediciner för det KAN vara så att min kropp bryter ned dem alldeles för fort och därmed skulle det i sådana fall finnas en förklaring till varför jag svarar så dåligt på många (de flesta) läkemedel.

Efter det blev jag manglad lääänge av min psykolog som tog den sista delen av borderlineutredningen. Wow … det var till att gräva djupt och innerligt i själen på mig. Intressanta svar kom jag med i alla fall. För mig själv alltså. Sade saker som var helt nya för mig och som jag aldrig riktigt funderat över hos mig själv. Spännande😀. Tänk vad man kan få lära sig. Nu behöver Erik och jag inte spela rollspel ikväll nu kan jag ju bara vara mitt nya jag!!!

Kommentera

