Bra vecka!

Tänk att jag hunnit med att träffa två väninnor i veckan. Först en spontan lunch med lite shopping med Mimmi som jag inte träffat på 1,5 år, underbart! Sedan en lunch, promenad och lägenhetsvisning med Malin som var toppen och gav energi. Är så glad att jag numera bor centralare så att jag orkar med flera aktiviteter så tätt inpå varandra då inte resorna tar upp så mycket tid och ork.

I helgen har jag fått ut E på ett par promenader! Skönt att få lite sällskap. Idag var det dock lite trist enligt mig ute i spenaten när det blir lite för mycket stock och sten, det drar ned farten … Jag diggar mest asfalt och mer saker att glo på.

Så på det hela en bra vecka att starta nästa med som är fulladdad med en del nyheter som är spännande, möten, kurs och helt enkelt mitt gnistrande liv!

Categories:Jag

Kommentera

