Tungt

Idag är det extremt tungt. Inte bara för att jag råkar ligga under tolv kilo kedjetäcke, utan för att det är mycket som tynger ned mitt sinne just nu.
Dels är det mitt ”vanliga” jag och de svängningar som är, dels är det besked jag går och väntar på och sist men inte minst så sitter vi i en svår ekonomisk situation som är mycket svår att ta sig ur.
Saken känns knappast bättre för mig när jag tycker att jag bara är en belastning som inte bidrar med något och bara är en black om foten.

Usch. Drar täcket över huvudet en stund till.

Kommentera

