Torsdagspw

Idag gick jag min stora söderrunda. Dryga milen går den på. Jag gillar den då den går runt Ringvägen, Hornsgatan, Götgatan bl a så det finns så mycket att uppleva på vägen. Visst uppskattar jag även mina skogsrundor men att stirra på träd tråkar ut mig. Så omväxling förnöjer!

Att jag går långt betyder oftast trassel i skallen men inte hjälper det. Jag kan inte tänka klart en endaste tanke utan allt väller över mig på en gång och jag hoppar från sak till sak fram och tillbaka och tänker samma tanke om och om igen. Helt hopplöst!

Så nu har jag gått en mil. Stannat vid fem övergångsställen och en broöppning men inte blivit det minsta klokare.

Har fortfarande en klump i magen.

IMG_7535-0.PNG

2 thoughts on “Torsdagspw

Kommentera

