Knäckt

Det har varit bra i ett par dagar. Min läkare har efter att jag har klagat högljutt om min sömn och mitt liv i övrigt återinsatt Concerta och redan första dagen (igår) fick jag en rekordförbättrad livskvalite kan jag lugnt säga! I alla fall om jag jämför med förut. Även dagen idag har varit toppen. 

 

Fram till nu.

 

Vår ekonomi är körd i botten i och med min fantastiska höst som utförsäkrad i sex månader och vi försöker hålla andan nu när vi skall kravla oss upp igen och det är verkligen ingen dans på rosor. Tvärtom denna heavy metal dängan är rena dödsdansen men vi försöker så gott vi kan. Men så idag händer det. E skall åka med S till läkaren och ringer mig från platsen där jag ställde bilen igår. Han frågar om jag är säker på att jag verkligen parkerade den där för det står ingen PT Cruiser och väntar. 

Jag ÄR säker. SuperDuper säker. Det brukar jag inte vara på så mycket saker nuförtiden men den grejan satt som berg i skallen. Utanför bageriet hade jag parkerat!

Happ, och vad gäller där tror ni? Jag hade i min tröttma (sover ju ff lite) parkerat på lastplats så fina bilen hade blivit bortforslad. Så nu skall E hämta ut den för 1.580 kronor som vi inte har. 

 

Helvete, helvete, helvete, helvete, helvetes jävla skiiiiiiiiiit!

2 thoughts on “Knäckt

Kommentera

