Nu skall ja skriva om …

… sömn igen! Mitt absoluta favoritämne. Det enda som rör sig i hjärnan på mig.

Ringde till jouren på min vanliga mottagning, för bipolära som jag tillhör, häromdagen för att få hjälp. För det här fixar jag uppenbarligen inte själv och börja mixtra FÖR mycket med alla dessa mediciner kan vara rätt farligt (konstigt tänkt av mig som brukar håva in det mesta i nyllet utan att blinka).

Men inte heller det hjälpte så jag har nu på eget bevåg återinsatt en tablett (som jag fasade ut lite fortare ände jag skulle (ja, ja, jag har taskigt tålamod) och det resultatet som kom upp är att jag nu fortfarande rör mig, känner mig och ser ut som en zombie och är fruktansvärt trött. Men. Jag har energi och har plockat, fixat, städat, sytt, tvättat, skurat, shoppat hela dagen utan avbrott.

Och hur sov jag inatt? Nja … Kanske en timme till fick jag till det. Jag återkommer med rapport. Var så säker.

Kommentera

