Sömnen igen

Så var det sömnen igen. Den jag åkte till sjukhus för. Som jag borde vara kompis med nu.

Det är jag inte.

Sedan jag kom hem har jag gått upp vid 3.15 – 3.30 på morgnarna och blundat lite för det då jag tänkt att det kommer ordna sig bara jag blir van vid allt hemma.
Men jag har bara känt mig mer och mer pressad och inatt tog jag nog priset med att gå upp redan 02:14.

Ingen tvingar mig att gå upp bara för att jag vaknar, men inuti kroppen har jag något som piskar på mig. Det är som om jag vore värdelös annars.

Så med tanke på att jag somnar vid ca 23 och får ca 4 -4.5 timmars sömn per natt så är det inte konstigt att jag är seeeeg.

Jag får passa mig bara så jag inte blir sjuk igen. Både jag och E får hålla ögonen öppna efter tecken. Tid på sjukhus slipper jag gärna.

6 thoughts on “Sömnen igen

  1. kram!! Sova bör man. Varför säger ditt huvud till dig att du är värdelös om du inte går upp? Dumma känslor och tankar man kan ha i huvudet. Hoppas att du snart får sova länge och gott!

Kommentera

