Synd

Ja det är synd. Och ja den här syndaren lyssnar föga på sin man.

Typ ett och ett halvt år efter alla andra har jag nu börjat titta på Bron på Netflix. Stackars E som slitit med bägge säsongerna och talat sig kokhet för denna fantastiska serie har talat, för stendöda öron. Hans kära fru har väl hummat lite till svar eller något. Fast i höstas gick jag med på att se på avsnitt 1 av säsong 2 men det var med en gäspning då E gjorde det av jobbskäl (jag surfade säkert samtidigt), impad var jag inte i alla fall.

Men nu … På kort tid har jag svalt fem avsnitt med hull och hår och älskar den. Tänk E kan till och med hjälpa mig att få säsong 2!!!

20140323-084741.jpg

Kommentera

