Svampen

Jag måste nog helt ärligt säga att svampen jag har i munnen är bland det äckligaste och vidrigaste jag varit med om. Så ont som det gjort i munnen, den första veckan var det som att ha 2000 blåsor överallt i minsta vrå. har jag aldrig varit med om. Jag har inte heller kunnat öppna munnen då det har varit en kraftig smärta och större delen av tiden har jag levt på kräm och mjölk.
Svampen verkar vara på reträtt men jag måste äta medicin i flera veckor till. Käkarna är inte heller smärtfria men även de är på bättringsvägen. Den här sjukdomen önskar jag verkligen min värsta fiende då den slår ut dig totalt.

Urk. Tänker på mina små som haft torsk som bebisar och hoppas innerligt att de inte led samma helveteskval!

Kommentera

