Hemma igen!

Efter lång väntan på läkarteamet, som förstås har extra lång rond just på torsdagar blev jag äntligen utskriven. En skötare fick hjälpa mig ned till bilen med alla saker jag hade för jag kan lova dig. Efter fyra och en halv vecka hinner du bo in dig rejält och plocka dit både det ena och det andra som kan tänkas behövas.

Tyvärr var det så läskigt att köra hem att jag vid flera tillfällen somnade bakom ratten. Hu! Vidrigt och jag vred upp volymen på radion slog mig själv i ansiktet och hade ett allvarligt snack. Det här får inte ske bara!

Väl hemma har jag städat, plockat och inrett. Håller på med lite projekt och jag är i gasen hela tiden. Men så kommer vi till sovet. Blir så fruktansvärt trött redan kl 19 och sitter och somnar till. Vill sedan lägga mig vid 21.30. Efter det vaknar jag vid 00 och är utvilad och vill börja en ny dag … Suck! Nu har jag varit uppe efter att ha sovit någon timme men skall strax försöka sova, fast jag verkligen verkligen inte vill! Kroppen vill verkligen inte och inte jag heller.

Hoppas vädret blir roligare imorgon så det kan bli en PW runda!

Kommentera

