Helgens permissioner

I lördags fick jag tre timmars permission och jag, E, O och lilla M åkte till heron City där vi först hade tänkt äta middag och gå på bio. Bad choice! Vi shoppade lite istället. Ett par nya gympadojor till mig (skitsnygga), en sport-bh och ett nytt mobilskal. De andra fick … Eh … Ingenting. Nåja, de var glada för min skull i alla fall.

Efter shoppingen. Blev det Pizza Hut! Sällan vi äter där men det är så grymt gott. En Pepperoni Lovers är ett måste!

Sedan var den permisen slut och vi skiljdes åter igen åt. Hata det här livet!

Idag skulle Mia komma klockan 12. Jag såg verkligen fram emot det. Men när jag vaknar ligger där bara en lapp ifrån henne och jag blir jätteledsen och frågar en sköterska varför de inte har väckt mig. Hon har ingen aning säger att hon just gått på sitt skift. Jag blir arg. Upptäcker även att min klocka och mina örhängen är borta. Börjar leta bakåt i minnet och finner sakta men säkert ledtrådar till mr-röntgen och en otrevlig sköterska som följde med mig dit som näst intill är psykisk terror *ryser*.

Men att min syster varit här och pratat, pussat och varit med mig på toaletten för att jag inte fixade det själv, det har forfarande inte kommit till mig.
Mia, jag älskar dig med.

20140309-224710.jpg

Klockan och örhängena fanns inlåsta i kassaskåpet.

Tre timmars permission hemma i lägenheten idag. Lite fix och trix med tvätt och vilka kläder jag skall ha med mig osv. Vi hann äta lite tacos och hänga i soffan. Precis dettas ville göra. Ingenting!!!

Kommentera

