4+

Så mycket har jag gått upp i vikt på två veckor här. Helt horribelt! Kan ju kanske vara så att de har höjt mitt Lithium med den dubbla dosen. Men förresten så vet ju både Åsa och jag att det inte kan stämma utan jag måste nog ha förätit mig på den SJUKT goda maten de serverar här.
För godis äter jag knappt och andra gotter är numera bannlysta.

Vill bara säga helvete! Jag som gick ned så många kilon. Så kommer medicinmonstret och puffar till mig igen.

Jävlaförbannadeskithelvetesrunkbulleshundkorv.

Åh vad jag är mogen!

PS. Ni fattar att maten är typ värre än skolmaten va? Det går inte att ta två portioner. Ever.

5 thoughts on “4+

  1. Alltså, det är ju så att man INTE går upp av medicinen utan av all LÄSK du dricker. Så det så.

    (”Nej det är omöjligt för jag dricker aldrig läsk” protesterade jag men det var tydligen fel för det var läsken som gjorde att jag gick upp i vikt???)

Kommentera

