Läkarmöte

Nu har jag träffat läkaren och berättat om katterna. Kände att jag var tvungen och nu efteråt känns det så rätt. De fattar att jag förstår att det inte är katter här på riktigt för då hade jag varit illa ute! Nu skall de istället hjälpa mig att få bort dem. Med mediciner då, inte kattfällor …

Ett tufft möte med mycket tårar då jag har svårt att prata om igår. Känns som ett övergrepp varje gång jag blir påmind om skiten.

Jag kommer inte få permission på jättelänge för att de är rädda för att jag skall hamna i psykos igen. Får max gå ned med personal till Pressbyrån. Så bara Gud vet hur länge jag blir kvar här!

Idag kommer Alex hit efter jobbet och imorgon kommer Malin vid 15! Känns så himlans roligt. Ser fram MYCKET mot båda besöken!

Kommentera

