Vidrigt!

En av de sämsta dagarna i mitt liv!

Inatt hade jag svårt att sova som vanligt. Kl 00 bad jag om Imovane (insomningstablett) som inte heller den hjälpte (om jag räknar med tjoget av nattmeds). Vid 01.38 fick jag dubbel dos Lergigan Forte och till slut somnade jag. För att sedan vakna pigg kl 05.

Tidigt på morgonen brukar det stå thé och kaffe ute på vagnen så jag försåg mig och satt och snackade en stund med Th. Han berättade om sin permis och jag om min. Efter det kom frukostvagnen och jag slog till på en tallrik fil med linfrö. Från och med här, är allt det jag skriver återberättat förutom vissa fragment som jag själv kommer ihåg.
Js och jag åt frukost tillsammans men så fort jag ätit upp reste jag mig och sa att jag måste gå och sova en stund för att jag var så trött.

Väl i mitt rum hade jag lagt mig på sängen men sedan hoppat upp igen och då bar mina ben mig inte och roomie sa att jag gick snett och att hon undrade om jag fått en hjärnblödning.
Gick själv ur sängen en gång till. För att sätta mig på huk, med trosorna på och kissa på golvet. Efter det fick jag verkligt jättefina vuxenblöjor … Och sedan var jag HELT väck och vaknade 15.30 på eftermiddagen med i stort sett inget minne av något. Jag har varit uppe flera gånger och varit på toa och de har haft specialvak på mig under hela tiden, även när jag var vaken.

Allt är bara så obehagligt och jag känner mig bara så ledsen, kränkt, förnedrad och bortgjord. Fy! Så kommer snart natten igen … BLÄ!

11 thoughts on “Vidrigt!

  1. Va jag blir ledsen för din skull. Är helt tagen av all medicin du tar/får. Vilken jävla bergodalbana önskar så att du fick kliva av och få lugn och ro. Ber, hoppas och önskar dig en lugn natt med skön närande sömn. Kram

Kommentera

