Hjälp

Jag får så starka mediciner till natten nu att jag fått en ringklocka installerad vid min säng som jag måste ringa på ifall jag måste gå på toaletten mitt i natten. Då kommer det två personer som tar mig under armarna och stöttar/ släpar mig.

I natt var det gräsligt. Första gången, vid tvåtiden var det två tjejer som tog iväg mig och efter toabesöket råkade jag ut för det vidrigaste illamåendet jag känt i hela mitt liv! Det gjorde till och med ont i hela mig och väl tillbaka i sängen fick jag spypåsar och när personalen gått började jag gråta. Min roomie vaknade och jag tror att hon blev förvånad över att höra mig böla.

Andra gången på toaletten kände jag mig lagom läcker när snygg-Simon fraktade mig till wc, för att sedan vänta utanför dörren, då är det ju jävligt lätt att kissa. Men tack och lov så mår jag inte illa nu!

20140301-061223.jpg

Kommentera

