Medicinlista

Lista på vad jag äter utskriven 25/2 -14 på avdelningen

Kl 8:00
600 mg Lithiumcarbonat
10 orala droppar D-vitaminolja
75 mikrogram Cerazette
25 mg Topiramat
50 mg Topiramat
80 mg Zeldox

Kl 20:00
900 mg Lithiumcarbonat
25 mg Topiramat
50 mg Topiramat
80 mg Zeldox
200 mg Seroquel depot
50 mg Propavan

Kl 22:00
10 mg Nitrazepam
5 mg Nozinan

Dessa mediciner måste jag äta, sedan har jag behovsmediciner som jag får fråga efter om jag får ångest. Me allvarligt, jag får ångest av att se den här listan …
Min ADHD-medicin är borttagen för tillfället och jag vet inte om jag kommer få tillbaka den heller.

Kommentera

