Så var det sömn

Verkar fucka upp sig igen. Jag la mig lydigt och släckte lampan kl 22 igår kväll och somnade som en klubbad. Vaknade efter två timmar och min första känsla var ”JA! Ja har sovit hela natten!” för jag kände mig verkligen utsövd. Men sedan kollade jag på klockan …
Fick en lugnande och kröp ned i bingen igen.

Vaknade igen efter två timmar och kände samma ”JA!” känsla igen. Men än en gång var det samma sak.
Bad om att få ett äpple för att bli lugn istället för meds, men helt ärligt kan jag lova er att det är bra mycket svårare att få ut en frukt än starkare knockoutpiller! Sjukt! Nåja. Fick mitt äpple men det duger inte här så de har tryckt i mig en extra Imovane (insomningstablett). Så idag kan jag lugnt säga att ja är fullpumpad med mediciner värda en mammut!!!

Kommentera

