Herregud!

Jag visste det! I morse vaknade jag sent och kastade mig in i duschen då jag var så väck att jag bara snubblade fram. Ville försöka pigga på mig lite men det fungerade inte så bra.

Hann precis ta mig lite frukost innan de plockade undan den och efter kollapsade jag igen på sängen och vaknade till lunchen halv tolv.
Förmiddagen var ett helvete då jag var helt väck och mådde skit! Så otroligt medicinpåverkad och hög som ett hus. Urk! Nu har de även sagt att de skall öka på medicineringen till natten för att jag var uppe och sprang … *skrik*

One thought on “Herregud!

Kommentera

