Tok

Det är inte bara deppigt att ligga inne. Här händer det tokroliga saker hela tiden och ibland känns det som jag sitter mitt i en pågående fars.
Vissa gånger måste jag slänga i mig maten och gå från matrummet för att jag är på väg att explodera av skratt. Konversationer och munhuggningarna är priceless.

Kontrasten till allt det läskiga jag ser, hör och upplever är diametrala! Spännbälten, ”ta-ned-på-jorden-sprutor” och våldsamma utbrott.

Att då få de där doserna med humor, att få le (obs! Med, inte åt!) inom sig en liten stund. Det är värt väldigt mycket!

Ni kan ge er på att jag antecknar. Vissa saker får bara inte glömmas.

Kommentera

