Choklad!

Igår skrev jag på insta att jag var sugen på choklad och vad hände idag? Jo, Anna, en gammal klasskompis till mig som jobbar här på HS läste min bön och kom upp med massor av choklad! Jag blev oerhört glad.
Anna har jag faktiskt inte träffat på hundraarton år, eller kan det vara nästan tjugo? Så kul att träffa henne igen. Vi har haft kontakt via fb och insta så vi är ju uppdaterade på varandras liv men att ses smällde faktiskt liiite högre än chokladen.

Chokladen var förstås grymt god och jag slukade massor med hull och hår (men verkligen inte allt och inte ens hälften). Efteråt fick jag betala dyrt med att bli hög som ett höghus och fick lugnande av en skötare för att komma ned. När skall jag lära mig?

Nu precis nyäten. Middagen hette ”Fisk Rivera” aka fiskbitar med redd vattensås och övergött med dill. Till det industriskalad potatis (yttepyttesmå) och överkokta grönsaker. Mums. Inte.

Imorgon eftermiddag får jag gå på permis över natten (under typ pistolhot från min sida) skall bli lovely att träffa familjen!!!

Kommentera

