Iväg

Imorgon blir jag inlagd igen på HS. Ser ut som det blir ett par veckor.
Det värsta är att lämna familjen och jag får panik bara jag tänker på det!

Idag skall jag packa väskan och det är så hopplöst när jag inte får ha sladdar, avskyr att behöva be om att få ladda mina saker varannan minut 😔.

Nästa ångest är vilken grupp människor som väntar mig där. Vet ju att jag kommer in efter några dagar vare sig jag vill eller inte, och jag vill INTE. Vill bara ha lugn och ro, något jag inte haft på bra länge …

16 thoughts on “Iväg

  1. Massor av styrkekramar till dig och de dina. Åh vad jag önskar jag bodde närmare och kunde hjälpa på något vis. Stoora hjärtan till er!

  2. Tänker på dig o din familj, hoppas du får bra människor kring dig på HS. Å att du kommer må bättre snart, bamsekram!

  3. Vännen min ❤️
    Jag hoppas sååå att du får den hjälp du behöver och att tillvaron ter sig human. Tänker på dig och finns här!!!
    Kram Jenny💜

Kommentera

