Tidsfördriv!

Namn : Det vet ni!

Ålder: 42 1/2 år

Favoritplagg i garderoben: En klänning från House of Lola

Älsklingsfärg: Brandgul

Läser just nu: Ett bipolärt hjärta av Rebecca Anserud

Favoritmärke: Odd Molly, men det har jag inte råd med så jag shoppar det mesta från House of Lola

Lyssnar på: Allätare men just nu föredrar jag Bruno Mars, Olly Murs, Oscar Linnros, Laleh, Capital Cities, m fl.

Googlade senast: kmärktgarnisonen

Bästa spel: Backgammon

Ser helst på : En man och hans fruar, partiledarintervjuerna med Poul Perris, Sveriges mästerkock, Veckans Brott (med min favvo GW), Plus, Uppdrag Granskning och så förstås Hem till gården!

Favoritgata: Fjällgatan!

Favortitförort: Värmdö, men det är ingen riktig förort så då blir det Nacka.

Favoritdrink: Harvey Wallbanger

Äter lyxmiddag på: För mig är det lyx att äta ute med hela familjen på ett ställe alla uppskattar, Marions Gastro Diner!

Bästa lunchstället: Ingen aning, där hänger jag inte med alls

Fikar på: Systrarna Delselius, Espresso House, Magnus Johanssons

Bästa brunch: Hemma

Bästa bar: Det var länge sedan jag var på en bar, men sist blev det Pict’s Bar. Bra ställe med sjuttifemton olika sorters whiskey och öl

Bästa snabbmatställe nr 1: En bra sushibar …

Här bjuder jag mamma på middag: Om min mamma hade levt så hade jag tagit henne till den närmaste pizzerian eller kinahak. Hon var inte krusidullig med lyx och fint käk. Att umgås hade varit prio ett

Senaste impulsköpet: En mixerstav som heter Rock n’ Roll från Bosch. Brandgul. Vem kan motstå det?

En bra gebortpresent: en personligt målad tavla av min Mia

Bästa affär: Typ alla second hand butiker

Favoritskor: Mina clownskor från Dr Martens

Senast sedda utställning : Ruud van Empel på Fotografiska

Senaste sedda föreställning : Kort Möte med Helena Bergström på Stadsteatern

Senaste konserten : Kiss i höstas. Jag skrattade

4 thoughts on “Tidsfördriv!

Kommentera

