Frustrerande

Så ledsen. Så arg. Så frustrerad. Jag har gjort mig illa på ovansidan av foten. För att jag gått för långt, för hetsigt och för mycket utan att tänka på återhämtning och vila.

Jag har gått för att rensa huvudet och för att rymma ut. Inte så mycket för motionen även om det är en bonus. Men nu har jag så ont, så ont. Med många mil i benen har nu foten sagt stopp. Eller den har protesterat innan men jag sket i det, orkar inte höra på när min kropp gnäller.

Ontet sitter liksom på ovansidan av foten, i svängen upp mot benet och det gnekar högt när jag pendlar fram och tillbaka. Blä. Har fått ställa in viktiga möten på mottagningen idag och i morgon med psykolog och läkare. Vi som skulle diskutera planerad inläggning framöver. Dubbelsuck!!!

2 thoughts on “Frustrerande

  1. Känns igen . Jag tränar så att jag nästan kräks och min kropp skriker VILA!

    Ontet känns igen . Stretcha ( eller hur fan det nu stavas ) och ha på tigerbalsam .Kram

Kommentera

