På mottagningen

Lite tätare besök på mottagningen just nu. Behövs när det är härdsmälta i hjärnan på mig.

Igår träffade jag och E min läkare. Hon jobbade över ett bra tag för min skull och vi kunde efteråt konstatera att jag är lyckligt lottad, den hjälpen och det stödet jag (vi) får är sanslöst bra!

Idag startade jag med en timme hos psykologen som tyckte att jag gjort ett stort framsteg som inte gjort det han sagt till mig att jag skulle göra! Tänk! Att jag får beröm för att jag missat … Han blev helt till sig och uppmanade mig att faktiskt inte göra den saken alls! Ett steg i rätt riktning. Efter det gick jag på möte med min läkare, igen, för att diskutera möten, mediciner och om vi skall genomföra en planerad inläggning inom en snar framtid. Vi får se. Det är inget jag måste bestämma idag.

Nu är jag helt slut! Blir helt urlakad av dessa möten och att köra ut dit. Att jag sedan inte sover mer än ett par tre timmar per natt ovanpå det hjälper ju inte till.

6 thoughts on “På mottagningen

Kommentera

