Mitt arbete

Ungefär två gånger i veckan är jag på min mottagning. Det är rätt mycket för mig som har panik över varje resa dit. Men nu hoppas jag på att det händer saker som leder framåt. Med nya psykologen.

Inom mig är det kaos. Det finns en term för det inom det bipolära spektrat. Dysforisk mani. Ett ord jag inte hört förut men som beskriver det outhärdliga rus och den depression jag har. Psykologen och jag kunde förstå varandra, via det ordet.

Just nu är det svårt att leva. Och jag är förbannat svår att leva med.

20131127-172606.jpg

One thought on “Mitt arbete

Kommentera

