Utekväll

Vi gick ut och åt hela familjen på Marion’s. De har helt fantastiskt god mat. M och O valde stora hamburgare med massor av tillbehör och lökringar. Jag och S beställde kött som var så mört att det smälte i munnen. Jag valde vitlökssmör som extra tillbehör och tillsammans med den obscent goda cesarsalladen var det en av det godaste rätter jag ätit! E tog oxfilé med bea och pommes, även han blev ruskigt nöjd.

20131026-121631.jpg

20131026-121722.jpg

20131026-121833.jpg
När de andra beställde in lyxiga milkshakes valde jag att ta en Cosmopolitan. Inte ofta jag varken dricker alkohol eller tar in drinkar så den här var riktigt smaskens att sippa på.

O var så nöjd med överraskningen att äta på Marion’s och frågade om vi kunde göra om det nästa gång han fyller år. Min söta, goa, fina pojke! Allt för dig!!!

Idag vaknade jag dock med ledset hjärta och ångest. Vill bara gråta. Klarar inte av att vara ute utan att det äter upp all min energi. Nu vill jag bara dra täcket över huvudet och bli medvetslös …

S har hållit sig borta från kameran.

Kommentera

