Gainomax

imageimageEfter min PW runt sjön var både jag och Dusty sugna på att prova på Gainomax proteindryck med Vanilla Flavour! Jag tyckte den smakade lite som ljummen majsvälling (som för övrigt var en storfavorit hos mig ända upp i tioårsåldern, i nappflaska …). Helt ok men kanske lite blaskig? Fast det kanske proteindrinkar skall vara? Jag har ingen erfarenhet!

Jag har fått några smakprover från Buzzador så just nu ”buzzar” jag Vanilla och Pear. Får se vad päron smakar nästa gång jag tar mig ut!

2 thoughts on “Gainomax

    • Det är inte istället för mat utan du skall dricka Gainomax inom 30 minuter efter träning. Produkten tillför protein och innehåller mindre kolhydrater än återhämtningsdrycker. Man skall även dricka vatten efter träningen!

      Innehåller 2,5% socker.

Kommentera

