Chokladfestivalen!

imageIdag tog vi tvärbanan och pendeln till Älvsjö och gick på Chokladfestivalen på Stockholmsmässan (som för mig alltid kommer att heta Älvsjömässan …).

Vi fick se bästa kladdkakebagarbarnet få pris, chokladpralintävling, chokladfontäner, praliner i mängder och så mycket människor att det ibland var svårt att ta sig fram!
Ramlade av en slump även på fina Tomas i bokmontern men tyvärr inte äkta hälften då hon var på barnmässan.

imageO och M fick en påse med handgjorda praliner medan jag och E smakade champagne.

Min gamla vän Jens var konferencier hela dagen, har inte sett honom på många år och jag sprang även på Sanna som jag inte träffat sedan i juni. Roligt att komma ut lite men oj vad allt stim och stoj tar på energin! Det blev färdigrökt rosélax till middag med ris och sallad. Orkade inte laga mat.

3 thoughts on “Chokladfestivalen!

  1. ”Äkta hälften” träffas gärna snart nån kväll över en bit mat på restaurang så slipper vi laga maten och kan fokusera på att bara umgås och ha det trevligt!
    KRAM!

Kommentera

