Inte så uppkopplad

Jag har fortfarande inget sim-kort till min iPhone 5. Med mitt vanliga nummer då. Inte med något annat nummer heller för den delen för det är nedfryst till i december.
Så min nya fina mobil kan jag bara surfa och messa (endast iMessage) med hemma eller på stan där det finns wi-fi. Så just nu är den mest bara en jävligt dyr kamera och almanacka …

Jag hänger vid postfacken varje dag och får en tår i ögat varje gång jag inser att jag inte kommer kunna ringa i 24 timmar till.

Visst, jag hade kunnat åka till Tele2butiken och fått ett kort i handen, men så tänker jag varje dag att, äh, kortet kommer ju imon …

Men, det är ju förbaskat lugnt och skönt!😉

2 thoughts on “Inte så uppkopplad

  1. Har länge har du väntat, när jag beställde mitt från halebop tog det bara nån dag innan det kom!!
    Hoppas det kommer idag, kram kram

    • Det är både jag och de som klantat så det har blivit dubbelt fel, därför så lång tid😦. Nåja, det kommer ju så småningom och jag dör ju inte av det😉.

Kommentera

