Lördag

Den här dagen började skit! Migrän … Tog både en dubbeldunk (= 2 Alvedon) och en migränspruta men det hjälpte föga så vid halv tolv tvingade jag ned Erik till Lloyden (Apoteket) och köpa mer sprutor för de tog slut.
Men det visade sig att jag inte hade något nytt recept så det blev Zomig Nazal istället och de är svindyra! Nåja, pannknacket lade sig ialla fall men inte humöret …

Det var inte någon bra stämning här hemma för att uttrycka det milt. Jag är trött på att vara motorn i familjen och ventilerade väl det ganska högljutt.
Som tur är så är vi bra på att reda ut sådant så det slutade med att motorn bestämde att vi skulle gå ut och bowla och äta.

Vi åkte till Kungsgatan och Marion’s Gastro Diner där de även har bowling. Det ligger i gamla biografen Royals lokaler. Mysigt! Bowlingen är i två plan så det är bara några få banor på varje plan och på översta planet är restaurangen som är en riktig American Diner.
God mat, trevlig personal och hyggliga priser. Rekommenderas! Jag orkade inte ens äta upp min mat så portionerna var rejäla.

image
image
image

2 thoughts on “Lördag

  1. Hej.. här har du mig. Visste inte att du fortsatt blogga. Därför har jag inte varit här. Men nu så… Måste bara säga att din blogg är fantastiskt fin. Headern är ljuvlig!! Kram

    • Jag lade ner bloggandet ett tag då jag tröttnade men återupptog det igen för ett tag sedan. Skriver kanske inte alltid regelbundet utan det går i vågor.

      Välkommen åter iaf! Kram!!!

Kommentera

