Vårdcentralen

Tid hos Vårdcentralen i morse. Behövde diskutera lite om mina migränmediciner som jag inte tycker tar lika bra längre. När jag låg inne i juni fick jag sprutor i benet som gjorde att pannknacket försvann på fem minuter. Helt galet! Därför var jag där idag för att diskutera möjligheten att få sådana istället. Verkar vara lite omständigt men jag hoppas!

Passade på att ta upp mitt förbannade knä. Läkaren undersökte lite och satte fingret exakt på det stället där det gör helvetesont och det verkar vara mediala menisken, förra gången opererade jag laterala. Dock var han förespråkare för sjukgymnastik först innan operation och det är bra! Han skall fixa remiss till en sjukgymnast nedanför Henkan.

Så bra! Jag brukar ju låta sånt här bero … Men jag vill ju kunna gå PWs så det var väl det och att jag hade tiden för skallen inbokad som gjorde det.

6 thoughts on “Vårdcentralen

    • Tack! Jag kan ff gå ganska ok, inte varje dag (även om jag vill!!!) men det är inte totalstopp. Döm om min förvåning när sjukgymnasten ringde upp redan kl. 8 i morse och bokade tid redan på tisdag nästa vecka! Me like snabba puckar! Jag väljer att tänka att det kommer gå bort med lite bensträckningar där och hemma …😛

Kommentera

