Monsters University

imageInte så roligt väder på morgonen idag så jag beställde biljetter tidigt till Monsters University. Det har varit en het önskan hela sommaren från barnens sida att få se den.

Jag drog dock in på 3D biten. Dels för att JAG inte tycker att den upplevelsen är värd de extra pengarna och för att jag tycker att det är lite väl att betala 625 spänn för oss alla (då är inte snackset medräknat). Nu betalade jag ”bara” 450 … Dyrt ändå!
De vi mullade kostade 210 kronor och då fick jag ändå 69 i rabatt för att jag har biokort.

Tycker att E borde ha familjerabatt på alla biobesök faktiskt som förmån, det vore grejer det! Han jobbar ju faktiskt med film åt SF :D! Jag menar, han går ju i studiesyfte …

Om filmen var bra? Nja, Monsters Inc var ju klart bäst. Den här gjorde väl att jag skrattade ett par gånger men nej, tyvärr, så kul var den inte. Inget att springa benen efter sig för.

2 thoughts on “Monsters University

  1. Då vet jag det =) Ja det är sjukt dyrt att gå på bio..och lite godis vill man ju gärna ha!!
    Såg att du hade fått sprutor för migränen..kan du ta dom själv då?? Verkar ju onekligen lite krångligt att försöka ta sig till en vc när man har skitont!!

    Kramen<3

    • Jag har inte fått sprutor ännu, men jag hoppas de kommer godkänna det. Sprutorna är egentligen som en kulspetspenna som man sätter på låret och trycker till. Jätteenkelt och man gör det själv hemma! Jag fick flera när jag låg inne i juni och migränen gick boet på fem minuter …. Sjukt bra! Medicinen gick ut i blodet direkt!

Kommentera

