Brofallet

imageI mitten av veckan packade vi väskorna och körde iväg till svärmor. Hon skulle fylla 73 och vi tänkte fira henne på plats. På hennes sommarställe i Mariedamm.

Stora S stannade hemma ensam för första gången och hon var väldigt nöjd med att få bjuda hem kompisar att sova över. Jag var inte ett dugg orolig och kände att hon behövde lite andrum från oss. Var nog i och för sig ömsesidigt …

imagePå torpet var även Emma med barnen till mina barns stora glädje och under de dagar vi var där såg vi inte till dem många minuter. De lekte oförskämt bra tillsammans!
Jag och E tog Birgittas hund Freddie på långprommenad och i kombination att sitta på huk och kissa har jag fått jätteont i mitt opererade knä igen. Får väldiga känningar i trappor bland annat också. Innan vi åkte vred jag nämligen till knät knasigt och jag fruktar en ny operation av menisken (som jag gjorde 2010).
På själva födelsedagen kom även Titti, Victor och André för att fika och äta middag.
image
Tiden flög förbi fort och på hemvägen svängde vi förbi Tittis lantställe Snaran, som jag aldrig sett, för en rundvandring och lite fika.

Kommentera

