Halabalo

Livat här idag. Surfarkillen på typ tjugofem år som blev tvångsintagen för två och en halv vecka sedan är inte glad. Han har inte fått vara ute en endaste gång, han hatar Lithium för att han blir fet och han är obehagligt aggressiv. Det har resulterat i skrik, bråk, slag (mot personal) och i matsalen fick jag ducka när hans tallrik med kycklinggryta kom flygande. Sådant stressar.

Jag blev ju inte direkt gladare när den snälle seglarfarbrorn jag delade bord med berättade att han kom hit för att han försökte hugga ned en person på en strand ned kniv.

Gulp.

Fast hela helgen har han varit en ängel!

2 thoughts on “Halabalo

  1. OJ har inte varit ute på några bloggar på ett tag så jag blev lätt chockad när jag kom hit. Men vännen du har det verkligen tufft…jag har naturligtvis ingen aning om hur du mår, kan inte sätta in mig i det överhuvudtaget. Kan bara skicka massor med styrkekramar till dig och hoppas du snart mår bättre och kan vara med dina barn och din man.

    <3<3<3

  2. Följer dig här på avstånd, min vän. Låter som många stressande händelser i omgivningen, hoppas att där också finns bra stunder och tid med din läkare som gör att du får må bättre. Kramar!

Kommentera

