Middag dag 3

De vill få ordning på mitt ätande. Med maten som finns här. Good luck. Till middag serverades jag nyss: stenhårt ris, tunnskivad kassler, ett kokt ägg och mimosasallad gjord på 99% majonäs med en ananasbit i (kväljningsrisk). Personalen klappade typ händerna för att jag åt upp kasslern.

Jag grät samtidigt som jag åt tillsammans med tre killar som glatt pratade om att de inte varit så här hungriga på månader. Alla hade gått upp i vikt av den fantastiska maten (de vägs tydligen hela tiden).

Jag tog mitt thé och smög in i mitt rum där jag möttes av den fantastiska nyheten och överraskningen att E och M kommer hit! De som för övrigt intog toppen på Hammarbybacken idag!

20130622-174210.jpg

2 thoughts on “Middag dag 3

Kommentera

