Dag 3

Ingen väckte mig till varken frukost eller medicin i morse. Eller väckte och väckte, rumskamrat F bestämde sig för att byta lakan kl 7 och efter det var det omöjligt att somna om och batteriet i mp3n var slut.

Försökte verkligen få sova mer men till slut gav jag upp. Då visade det sig att klockan var nästan halv tio och en skötare kom in och var sur för att jag inte ätit frukost. Jag blev sur för att de inte givit mig min åttamedicin som är så viktig … (Jag äger ingen klocka och alla mina gadgets var urladdade).

Eftersom jag åt frukost så sent orkade jag inte äta lunch klockan elva och fick skäll av exakt tre personer för det också och lektioner i näringslära. Tack. Det har jag också svart bälte i. Hej då!

Min rumskamrat F har också givit mig en lektion i att adhd inte finns (!) och varför alla får den diagnosen nu. Jag känner mig så matt och trött på allt och alla just nu som skall tala om för mig hur världen fungerar, särskilt den delen av världen de själva aldrig har satt foten i utan bara har åsikter om. Det är märkligt att människor som själva aldrig blivit drabbade eller begåvade med vissa saker skall veta bäst?

Så en fin bild på mina underbara som grillade igår kväll på våran gård. Till efterrätt åt de Ms fina fruktspett.

20130622-132021.jpg

4 thoughts on “Dag 3

  1. Nä ADHD finns inte och depressioner botas med bananer. Allvarliga depressioner kan dock kräva en Ålandsresa. Typ.

    • Märkligt sagt att adhd inte finns av någon som är bipolär? Borde man inte vara lite mer påläst då? Iaf blir jag mest störd och upprörd vilket jag borde vara utan just nu.

Kommentera

