Pågår

Medan jag ligger här fortsätter livet för alla andra. Så även för min familj. Alldeles nyss fick jag den här bilden på en av de finaste sakerna jag har gjort, M, som stolt visar upp fruktspetten hon gjort till resten av familjen idag på midsommar.

Underbara, omtänksamma, fina M.

20130621-184426.jpg

One thought on “Pågår

  1. Men även det du genomgår just nu är en del av livet, ditt liv. Även om det är obeskrivligt tungt hoppas jag att du kommer starkare ur det här!

    Du finns i mina tankar! ❤

Kommentera

