Midsommarlunch

Så har jag då ätit min midsommarlunch a la sjukhus. Om det var gott? Jag säger så här. Jag åt upp nästan allt jag hade på tallriken och det var inte mycket, och det var mest för att jag är en ögontjänare och vet att jag måste, för att bli bättre. De har stenkoll på mig.

Jag åt två små färskpotatisar, två pyttebitar senapssill, superstark sallad med chillibitar, ett mörkgrönkokt ägg, en överkokt varmkorv med chorizosmak och tzatziki. Till det en fralla.

Jag kunde i alla fall inte gråta medan jag åt.

Kommentera

