Familjen kom

Min familj kom och hälsade på. Trodde inte de skulle komma idag och blev väldigt överraskad och glad över att se dem. S var också med men hon föredrar nog att inte synas.

De hade köpt med sig lite tidningar och en mp3 spelare till mig som jag önskat.

Vi pratade om vår resa och tittade lite på bilder, försökte prata lite normala saker. Men åh vad jobbigt det var när de gick och är fortfarande. Det gör ont i hela mig. När M säger ”Det är dåligt att du måste vara här på sjukhuset och inte hemma”, då går hela jag sönder.

Jag hatar det här. Jag hatar att må så här. Jag orkar inte.

20130621-173121.jpg

One thought on “Familjen kom

Kommentera

